دنیای بازاریابی دیجیتال

آموزش مهارت های دیجیتال مارکتینگ

دنیای بازاریابی دیجیتال

آموزش مهارت های دیجیتال مارکتینگ

IGTV در اینستاگرام چیست؟

چگونه IGTV خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟

igtv اینستاگرام

IGTV پس از آپدیت اینستاگرام برای شما فعال خواهد شد.پس از آپدیت اینستاگرام آیکون 

 را در بالای پروفایل خود می بینید. با کلیک بر روی آن، به تلویزیون اینستاگرام وارد می‌شوید و در مقابل خود دنیایی از ویدئوهای طولانی اینستاگرام را خواهید دید. ویدئو IGTV را هم می‌توانید مانند پست و استوری  برای دوستان خود در دایرکت ارسال کنید. ویدئوهایی که در چند تب برای تماشا قرار گرفته اند:

  • تب for you: ویدئوهای موجود در این قسمت، بر اساس رفتار شما نسبت به پیج‌هایی که فالو می‌کنید، بر اساس اولویت برای شما نمایش داده می‎شود.
  • تب following: ویدئوها از کسانی هستند که فالوئر آنها هستید و یا قبل از آن به آن نوع ویدئو علاقه نشان داده‌اید.
  • تب popular: مربوط به ویدئوهایی که کلا در اینستاگرام محبوب بوده‌اند و بیشتر دیده شده‌اند.
  • تب continue watching: این بخش، مربوط به ویدئوهایی است که بخشی از آن‌ها را تماشا کرده‌اید و اینستاگرام شما را به تماشای ادامه ویدئو دعوت می‌کند.

 

چگونه در IGTV ویدئو آپلود کنیم؟

هر کاربر می‌تواند کانال IGTV و اشتراک‌گذاری ویدئو داشته باشد. ویدئوهای IGTV را می‌توان در اپلیکیشن اینستاگرام، اپلیکیشن مستقل IGTV و به صورت مستقیم در صفحه پروفایل هر شخص با کلیک بر روی عکس پروفایل او دید.

برترین قابلیت های تلویزیون اینستاگرام (IGTV)

در IGTV ویدئوها را با ویژگی‌های زیر می توانید آپلود کنید:

زمان ویدئو در IGTV

متناسب با تعداد فالوئرها، می‌توانید ویدئو با زمان‌های متفاوت در IGTV به‌ اشتراک‌ بگذارید. اگر پروفایل کوچک و با تعداد فالوئر کمی دارید، برای استفاده از IGTV ، با محدودیت زمانی مواجه خواهید شد و حداکثر زمان ویدئوی شما می تواند ده دقیقه باشد. همچنین حداقل زمان ویدئو در IGTV ، ۱۵ ثانیه است. برای اکانت‌های بزرگتر، امکان اشتراک‌گذاری ویدئو تا یک ساعت هم وجود دارد. ولی این ویدئوها با گوشی قابل آپلود نیست و تنها باید با کامپیوتر آپلود شود.

مشخصات ویدئو در تلویزیون اینستاگرام

فرمت ویدئو باید MP4 و با رزولوشن حداقلی ۷۲۰ پیکسل باشد. همچنین، فراموش نکنید که ویدئو را به صورت vertical  (و نه به صورت landscape ) ضبط کنید.

تصویر کاور ویدئو(cover photo)

می‌توانید برای ویدئوها یک cover photo قرار دهید. سایز این تصویر باید ۴۲۰px در ۶۵۴px باشد. در حال حاضر، امکان ویرایش و تغییر تصویر کاور بعد از آپلود ویدئو وجود ندارد.

توضیحات ویدئو (video description)

یک ویژگی خوب IGTV ، وجود توضیحات در زیر ویدئوهاست. مخصوصا اینکه می‌توانید لینک سایت یا بلاگ خود را در آن قرار دهید و این لینک قابل‌کلیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.