-
ایجاد اکانت در دیتااستودیو و ساخت یک گزارش خالی
سهشنبه 13 آذر 1397 17:03
گوگل دیتا استودیو (Google Data Studio) چیست ؟ گوگل دیتا استودیو به شما اجازه میدهد که داشبوردهای کاربردی و زیبایی برای دادههای(Data) کاربران از وبسایت خود بسازید و مهمتر از آن ارزیابی های مختلف و مفیدی داشته باشید. در گذشته داشبوردها به وسیله داشبوردهای آماده ی گوگل آنالیتکس قابل بازیابی و تحلیل بود و یا از گزارشات...
-
ریتارگتینگ چیست و چگونه عمل میکند؟
شنبه 3 آذر 1397 15:15
ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد چیست؟ ریتاررگتینگ یا هدف گیری مجدد به گونه ای از بازاریابی گفته میشود که در آن، شما کاربرانی که در گذشته از وبسایت شما بازدید کردهاند را با انواع تبلیغات آنلاین در سراسر صفحات وب هدفگیری میکنید. طبق آمار در اکثر وبسایتها تنها ۱ تا ۲ درصد از کاربران در اولین بازدید از وبسایت خرید کرده...
-
برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق در سال ۲۰۱۸
دوشنبه 21 آبان 1397 19:48
برنامه ریزی برای کمپین های دیجیتال مارکتینگ ۱. تعریف خلاصهای(brief) از کسب و کار آنالیز و تحلیل بازار کسب و کار خود همیشه با آنالیز از بازار شروع کنید. قبل از پیشروی، باید یک دید واقعی و مشخص از نحوه عملکرد محصولات یا خدمات در صنعت داشته باشید. یکی از راههای آن، این است از مشتریها بازخورد بگیریم و همزمان می توانید...
-
مفهوم افیلیت مارکتینگ
دوشنبه 9 مهر 1397 19:42
همکاری در فروش یا affiliate marketing چیست؟ افیلیت مارکتینگ جز روشهای بازاریابی است که میتواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. درواقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسبوکار انجام میشود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وبسایت و یا وبلاگ...
-
IGTV در اینستاگرام چیست؟
شنبه 31 شهریور 1397 19:02
چگونه IGTV خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟ IGTV پس از آپدیت اینستاگرام برای شما فعال خواهد شد.پس از آپدیت اینستاگرام آیکون را در بالای پروفایل خود می بینید. با کلیک بر روی آن، به تلویزیون اینستاگرام وارد میشوید و در مقابل خود دنیایی از ویدئوهای طولانی اینستاگرام را خواهید دید. ویدئو IGTV را هم میتوانید مانند پست و...
-
IGTV در اینستاگرام چیست؟
شنبه 31 شهریور 1397 19:02
چگونه IGTV خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟ IGTV پس از آپدیت اینستاگرام برای شما فعال خواهد شد.پس از آپدیت اینستاگرام آیکون را در بالای پروفایل خود می بینید. با کلیک بر روی آن، به تلویزیون اینستاگرام وارد میشوید و در مقابل خود دنیایی از ویدئوهای طولانی اینستاگرام را خواهید دید. ویدئو IGTV را هم میتوانید مانند پست و...
-
نکات کاربردی در بهینه سازی تبلیغات درون اپلیکیشنی
شنبه 10 شهریور 1397 18:37
تبلیغات درون برنامهای یا درون اپلیکیشنی ( in app advertising ) چیست؟ همانطور که از نام آن مشخص است، تبلیغات درون اپلیکیشنی ، تبلیغاتی است که درون اپلیکیشنهای موبایلی به مخاطب نمایش داده میشود. تبلیغات درون برنامهای یکی از مؤثرترین راههای تبلیغات برای معرفی اپلیکیشن و جذب کاربران جدید است. مقایسه استفاده کاربران...
-
چگونه تولید محتوا کنیم؟
دوشنبه 29 مرداد 1397 19:38
اگر در زمینه مارکتینگ وکپی رایتینگ فعالیت میکنید یا قصد فعالیت دارید، نباید از قدرت کلمات غافل شوید. شما میتوانید با خلاقیت و انتخاب درست کلمات و عبارات کلیدی ، با مخاطب ارتباط مؤثری برقرار کنید، ارتباطی که در ذهن خواننده بماند و او را هر چه بیشتر به خواندن ادامه محتوای شما و یا شناخت بیشتر برند شما جذب کند. راهکار...
-
[ بدون عنوان ]
سهشنبه 16 مرداد 1397 13:14
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و...
-
مفهوم سئو و ASO جلسه ۵ دیجیتال مارکتینگ
شنبه 30 تیر 1397 18:34
سئو چیست؟ سئو روشی استراتژیک برای افزایش بازدید از وبسایت است. هرچه وبسایت در جایگاه بالاتری در موتورهای جستجو قرار گیرد، بیشتر در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت. موتورهای جستجو هوشمند هستند اما باوجوداینکه همواره در تلاش برای بهبود تکنولوژی خود جهت یافتن وبسایتها و ارائه نتایج بهتر به کاربران هستند، همچنان به کمک...
-
ترند های تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۸
چهارشنبه 20 تیر 1397 12:56
در این اینفوگرافیک ترند های تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۸ مورد بررسی قرار گرفته است و در موضوعاتی مثل هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، رشد بالای انتظارات تبلیغات در بازاریابی اجتماعی و موبایلی، رشد در هزینه های صرف شده برای تبلیغات ویدئویی و تبلیغات جستجویی بی طرفی شبکه، *GDPR و جمع آوری داده های کاربر ظهور تلویزیون برنامه...
-
اتوماسیون در ایمیل
شنبه 9 تیر 1397 18:56
اتوماسیون در ایمیل مارکتینگ تصور کنید عضو یک لیست ایمیل شوید ولی هیچ ایمیل خوشامدی دریافت نکنید؛ بنابراین، ممکن است احساس کنید که به شما بی توجهی شده است. در نتیجه، به این نکته توجه کنید که در کمپین ایمیلی خود، ارسال ایمیلهای خودکار را در نظر داشته باشید. تحقیقات ثابت کرده است که اتوماسیون ایمیلها به دلیل ارسال...
-
معیارهای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب
یکشنبه 3 تیر 1397 17:22
ساختار سازمانی شرکت ساختار سازمانی نشاندهنده نظم و چابکی واحدهای مختلف یک آژانس تبلیغات دیجیتال موفق است. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب، برای ارائه خدمات متنوع، باید دارای واحدهای زیر باشد: الف) واحد امور مشتریان واحد امور مشتریان به دغدغهها و مشکلات پیش روی مشتریان میپردازد. نحوه عملکرد این واحد از یک آژانس...
-
6 ویژگی نویسنده خوب
شنبه 12 خرداد 1397 18:41
۶ ویژگی یک محتوای خوب و تاثیرگذار یک محتوای خوب در بازاریابی محتوا، چیزی بیش از کنار هم قرار دادن تعدادی واژه است. امروزه کسبوکارها در صنایع مختلف به طور مرتب به تولید پستهای بلاگ، شبکههای اجتماعی ، کتاب الکترونیکی و … میپردازند. با توجه به تولید انبوه محتوا در کسبوکارهای مختلف، مطرح شدن و مورد توجه قرار گرفتن...
-
چگونه یک دیجیتال مارکتر موفق شویم؟
دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 18:47
بعنوان یک دیجیتال مارکتر “همیشه به روز باشید” یکی از چالشهای دیجیتال مارکترها ، تغییرات سریع و با حجم زیاد در دنیای دیجیتال است.دنیای دیجیتال مارکتینگ هم سرعت عجیبی در تغییرات و آپدیتهای جدید دارد. بنابراین شما باید آماده باشید، تغییرات را دنبال کنید ودر کارهای خود به آنها توجه کنید. با بررسی ترندهای پیش رو و اخبار...
-
قیف بازاریابی
سهشنبه 25 اردیبهشت 1397 19:40
قیف بازاریابی ( Marketing Funnel ) چیست؟ ایده استفاده از کلمه قیف به این دلیل است که تعداد مشتریان بالقوه شما پس از اولین تعامل با کسبوکارتان بهمرور کاهش مییابد. در بالای قیف، افراد بسیاری هستند که از طریق کانالهای مختلف از برند شما آگاه میشوند. وسط قیف کوچکتر است؛ زیرا افراد کمتری در نظر دارند محصولات یا خدمات...
-
۱۱ راهکار برای داشتن یک ایمیل مارکتینگ خوب در سال ۲۰۱۸
شنبه 12 اسفند 1396 19:53
امروزه، ایمیل مارکتینگ یک ابزار بسیار کارآمد برای تشویق کردن مخاطبانتان و تولید leadهای باکیفیت است. بازاریابی از طریق ایمیل، روزبهروز در حال رشد و پیشرفت است. Gmail به تنهایی بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد و براساس پیشبینیهای انجام شده، این عدد در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۳ میلیارد نفر خواهد رسید. ایمیل مارکتینگ روز بهروز...